▬A line allows a progress, a circle does not. ○

10.1.09

The way you look at me
The way you touch me
The fire are in your eyes
I swear makes me shivers inside
There's nothing I can do about it
'Cause nothing seems so truth
When I'm beside you
And my dream
Of all thing is all in my hand
perfect, so beautiful
You turn me up and down
I was spinning round and round
You never get enough, baby you don't
You're a shining star
The way you look at me
The way you touch me
The fire are in your eyes
I swear makes me shivers inside
There's nothing I can do about it
You're my soulmate, my summer and my faith
You fill me up with love
Your kisses are better than wine
There's nothing I want more than you, boy
The way you look at me
The way you touch me
The fire are in your eyes
I swear makes me shivers inside
There's nothing I can do about it
You're my soulmate, my summer and my faith
You fill me up with love
Your kisses are better than wine
There's nothing I want more than you, boy
You turn me up and down
I was spinning round and round
You never get enough, baby you don't
You're a shining star
The way you look at me
The way you touch me
The fire are in your eyes
I swear makes me shivers inside
There's nothing I can do about it
You're my soulmate, my summer and my faith
You fill me up with love
Your kisses are better than wine
There's nothing I want more than you, boy
You're my soulmate, my summer and my faith
You fill me up with love
Your kisses are better than wine



El modo en qe me miras,
el modo en qe me tocas.
El fuego en tu mirada,
Juro qe me hace temblar por dentro.
No hay nada qe pueda hacer al respecto,
porqe nada es tan real
como cuando estoy a tu lado.
Y mi mayor sueño de todos es todo en mi mano,
perfecto, tan hermoso.
Me llevas arriba y abajo,
estaba girando vuelta y vuelta,
nunca conseguis lo suficiente.
Sos una estrella qe brilla.
El modo en qe me miras,
el modo en qe me tocas.
El fuego en tu mirada,
Juro qe me hace temblar por dentro.
No hay nada qe pueda hacer al respecto.

Sos mi alma gemela, mi verano, mi fe.
Me llenás con amor,
tus besos son mejores qe el vino,
no hay nada qe qiera mas qe vos.

No hay comentarios: